Ukens Bilde; uke 47!

Oi, det var jo ikke lite kommentarer å svare på heller! Har ikke tatt meg tid til å svare på kommentarene som har tikket inn i det siste, men i går kveld fikk jeg endelig tid! Tusen takk til alle som legger igjen et spor på bloggen, og tusen takk til dere som bare titter innom også. Blir så glad 😀

Og her kommer denne ukens bilde!

I går så jeg på The Wizard of Oz for første gang jeg kan huske! Tror kanskje jeg har sett den før, eller i hvert fall noen klipp her og der. Men gikk til innkjøp av den på Blu-Ray tidligere i år, og den er jo bare helt fantastisk! Derfor falt valget av Ukens Bilde på dette disse to bildene. De er tatt inne i riden The Great Movie Ride i Hollywood Studios, Disney World. Det må være den saktegående riden jeg elsker best, fordi her blir man tatt med til episke set i episke filmer, og den det er viet aller størst plass til er nemlig The Wizard of Oz. Så det er nok fra denne riden jeg har hatt størst forhold til filmen, men nå har jeg jo endelig fått sett den i sin helhet!

6 thoughts on “Ukens Bilde; uke 47!

  1. Tror faktisk ikke jeg har sett den filmen jeg heller. Må ha vært kjekt å vært på en sånn «ride» i disney world da. Jeg var i Universal Studios i Hollywood i fjor høst jeg og fikk se kjente gater og hus og sånt fra forskjellige filmer og det var veldig, veldig spennende! 🙂

  2. Vet du, jeg har sett den filmen ca sånn 10-20 ganger og prøvd å like den, virkelig. Men jeg har sovnet hver eneste gang… dette er kanskje EN musikal jeg ikke helt har sansen for! MEN jeg ELSKER de røde skoene til Dorothy!

Legg igjen en kommentar

