Årets julebord!

Nå har jeg vært på to julebord og kan ikke akkurat si det har vært de mest legendariske festene jeg har vært på. Liker ikke julemat, kleine taler er ikke noe for meg, og er ikke super komfortabel i stivpyntet klær. Og musikken er heller aldri av det beste. Men det var i alle fall et gøyere julebord enn det i fjor, til tross for at jeg hadde en skikkelig hodepine i går (som kanskje gjorde humøret i litt lite party stemning). Men utifra bildene jeg fant på telefonen så det i alle fall ut som vi hadde det gøy, og det ble faktisk et par timer med latterkrampe med herlige jenter. Så det er jo bra 😀



8 thoughts on “Årets julebord!

  1. Jeg skal på julebord med jobben på fredag, men satser på å ta det mye roligere i år enn forrige gang. Jeg går tross alt sykmeldt pga. et fall på forrige julebord.

Legg igjen en kommentar

