Festligheter med Disney folket :D

Helgen som var ble selvfølgelig like bra som jeg håpet! Møtte Sina på Starbucks på Gardermoen, og satt der en stund, og det var selvfølgelig som om vi så hverandre sist i går, og ikke et helt år siden! Vi dro etterhvert til et hotell som moren hennes var denne helgen for et kurs, og der ble vi spandert på hotell buffet lunsj, ikke dårlig. Spiste oss alt for gode og mette, og dro hjem til meg før vi dro videre til Strømmen Storsenter. Gikk rundt på senteret til det stengte, men mesteparten av tiden ble brukt i en butikk, nemlig The New Yorker. En skikkelig typisk amerikansk butikk, og det føltes som om vi var tilbake i 2009 og bare dro med oss alt vi kunne finne i en av stambutikkene våres på Outletten eller Florida Mall ❤

Når lørdagen kom hadde vi ikke så utrolig mye å gjøre, annet enn å komme oss i butikken, lage middag og gjøre oss klar for kvelden. Kom oss til Oslo hvor det ble en koselig og festlig kveld med mange Disney folk i leiligheten til Christian. Ble en ganske sosial kveld, før noen av oss dro ut. Men det ble bare et par turer innom noen random barer, mens i alle fall jeg prøvde å samle hele gjengen igjen. Mot stenge tider fant den lille gjengen jeg gikk med igjen de andre, men kvelden tok en brå slutt da den ene kameraten min fikk en flaske knust rett i hodet av en totalt fremmed som bestemte seg for at det var morsomt!

Etter det ble det selvfølgelig en del kaos, han som skulle ha nachet hadde sovnet, og jeg og Sina måtte prøve å rekke bussen hjem. Noe vi ikke gjorde. Men var en annen buss som skulle nordover og som kunne kjøre oss innom Kløfta. Men det var ikke akkurat billig, og tok ikke akkurat kort tid. Men kom i alle fall i seng en time før toget hadde gått uansett 😉





^^ Og plutselig hadde jeg hull i tightsen og blåmerker på kneet :p

På søndag var i alle fall jeg en smule redusert, og vi bare gikk rundt å daffet i huset. Samtidig som vi prøvde å finne ut av ting å gjøre på Dubai turen våres om drøye to uker. Kjørte etterhvert Sina til flyplassen, men heldigvis går to uker fort før vi ser hverandre igjen! ❤

 

8 thoughts on “Festligheter med Disney folket :D

  1. Høres og ser virkelig ut som om du har hatt det gøy:-)

    SV: Iknow. Men kom et vitne etter meg også. Kan hende han er gjort noe annet kriminelt mot henne enn tyveri. Politiet kom etter 30-45 min. Det var vekterne på byporten som kom rett etter jeg tok han. De anholdt han frem til politet kom 🙂

  2. Når du snakker om Starbucks – de er i overkanta overprisa på Gardermoen… 59 kroner for en kakao? I Skottland betalte jeg £2.2 ….. 😦
    Hurra for at du har hatt det bra, wiiii

  3. Høres ut som en kjempe koselig helg! Kjipt med det som skjedde med kameraten din da. :/Håper det gikk bra med ham!
    SV;Fikk den på hjernen etter å hørt den i en CSI:Miami episode! Jeg hørte at det var Florence + the machines ,men ikke hvilke sang. Men etter å googlet litt så fant jeg det fort ut 🙂

Legg igjen en kommentar

