Shopping, kino & presidentvalg

I går ble det en shoppingtur + kino på meg og Nina C. Tenkte vi kunne ta turen innom nye Strømmen Storsenter for å titte litt, og hadde et par små ting jeg skulle kjøpe, pluss noen andre ting jeg fant i slengen (som Project X og Good Will Hunting på DVD). Senere tok vi toget inn til Oslo hvor vi skulle ta turen til Cinemateket for første gang også, og for min del var det for å se en film jeg har sett mange ganger før, nemlig Rear Window, min absolutt favoritt film av min favoritt regissør: Alfred Hitchcock. Fantastisk å få se filmen på storskjermen!


(weheartit.com)

Etter at jeg kom hjem i går kveld var det jo tid for valgkampen i USA! Jeg hadde selvfølgelig planlagt å sitte oppe hele natten, eller i alle fall til valget var avgjort. Det greide jeg, og brukte tiden til å rydde litt på rommet samtidig. Multitasking. Var ganske spennende de første timene, men etterhvert ble det mer og mer tydelig at det gikk mot seier for Obama! I dag ble Obama t-skjorten min kjøpt i Washington D.C. brukt med ære 😀


(weheartit.com)

12 thoughts on “Shopping, kino & presidentvalg

  1. Jeg så ikke valget, var før trøtt til å sitte oppe. Å sitte oppe for å se CMA awards var liksom greit for hadde fri dagen etter..men å sitte oppe og se valget ble for lenge for meg. Men glad Obama vant, selv om jeg ikke tør si noe om det til mine Amerikanske venninner..hehe

Legg igjen en kommentar

