Ukens Bilde; uke 45!

Søndagen i går ble brukt til en del produktive ting, selvom jeg heller skulle sett den ble brukt til å gjøre ingenting. Denne uken har jeg også noe å gjøre hver dag (noe som ikke alltid er tilfellet), med jobb i dag, kinotur + shopping med Nina C i morgen, natt til onsdag skal jeg holde meg våken med president valget, så har jeg nok noen ærend + dyrlegen med Frøya på onsdag, jobb på torsdag, og på fredag kommer endelig Sina på besøk!

Men først, over til ukens bilde 😀

Så søte! Delfiner er absolutt et av mine favoritt dyr, og i år (eller over nyttår) har jeg bestemt meg for at det endelig er tid for å svømme med disse fantastiske skapningene! I Orlando ble det åpnet en slags privat akvarium/dyrepark som heter Discovery Cove, og hvor du kan svømme med delfiner, pluss mye annet. Men har aldri hatt råd før siden det koster en del penger, men nå har jeg bestemt meg for å endelig ta meg råd til det (eller har i grunn ikke hatt råd før). Bare typisk nå hvis det ikke er noen plasser igjen!

21 thoughts on “Ukens Bilde; uke 45!

  1. Delfiner er nydelige skapninger:) har veldig lyst å bade med de selv også, men alle steder vi har vært og det har vært mulig så har det vært fullbooket i lang tid fremover.. Men neste gang jeg ver vi skal på tur der det kan være mulig så skal jeg booke på nett før avreise. Men i San Diego fikk jeg matet, lekt med og klappet delfiner:)

    • Uff, det er jo typisk! Håper du får svømt med delfiner en gang da! Burde nok booke på forhånd jeg også! Å, så gøy! Har gjort det selv, og det er jo helt utrolig! Men tror ikke noe ville slått å få være i vannet med de! ❤

  2. Flott bilde:) Delfiner er vakre skapninger:) Gleder meg til kino i morgen:)

    SV;Ja, det blir litt mindre nå mot slutten av november. Blir vel mest lesing av “vanlig” litteratur før jeg legger meg og på bussen. Ikke noe midt på dagen eller noe:) Tar jo meg en pause og da hender jeg leser par sider:)

    • Det er jo noe man må oppleve! Tror prisen ligger på ca 1300 kroner, men da er det ikke bare litt kosing med delfiner, med masse annet spennende å gjøre inne i denne lille parken! 😉

Legg igjen en kommentar

