Mitt Halloween gresskar!

Mitt fantastiske gresskar, eller Jack o Lantern som det også heter. Fant dette mønsteret på google, og bestemte meg for å gjøre en litt annen vri enn det jeg pleier å gjøre. Hater i grunn å lage slike gresskar, for it’s a bitch å få ut all innmaten! Men å kutte ut ansiktet er gøy. Og munnen stappet jeg full av tannpirker :p Er ikke særlig mye annet jeg gjør av Halloween så lenge jeg er her i Norge, får kun noen få eller ingen unger på døra også, som er litt leit. Halloween i USA er noe helt annet, og det må virkelig oppleves!

12 thoughts on “Mitt Halloween gresskar!

  1. SV;hehe, vurderte å ta frem broddene.Men det har foreløpig ikke vært noe særlig glatt. Må kjøpe meg vintersko snart ettersom mine begynner å bli litt slitte.

Legg igjen en kommentar

