Forslag til lang weekendtur?

Rakk visst ikke å poste verken Ukens Film eller Ukens Bilde de siste dagene, så det får utebli til neste gang. I helga var det utrolig kaos på jobb, har aldri hatt så stress på kjøkkenet før, og hadde visst maraton i matlaging på lørdag! Var ikke særlig mye energi etter den dagen. På mandag var det i motsetning ganske chill, og etter jobb fikk jeg melding av Sina som sa hun får fri 29 november til 4 desember og tenkte vi kunne ta oss en ferietur! Så da har tiden foran PCen kun godt til det, for vi greier ikke å bestemme oss/bli enig om hvor vi vil dra. Luksusproblem :p


(weheartit.com)

I går ble det endelig kinotur på meg, Nina C og Hanne igjen! Kan ikke huske sist gang vi var på kino sammen, begynte å bli lenge siden. Vi møttes først på Køh Cafè i Lillestrøm og spiste god mat der, før vi ruslet litt rundt på senteret og endte opp med å sette oss ned på Wayne’s for en kaffe før filmen. Vi så på Looper som vi hadde hørt mye bra om, og så er jo en av mine favoritt skuespillere i hovedrollen, så da måtte jeg jo nesten få den med meg! Og jeg likte den faktisk, noe jeg var usikker på om jeg kom til å gjøre.

I dag har jeg hatt en produktiv fri dag for en gangs skyld. Har ryddet, tørket støv, vasket badet, ryddet i veskesamlingen, handlet mat, vært på posten og bakt kake. Nå må nok resten av kvelden brukes til å finne ut hvor jeg og Sina skal reise på ferie!

Noen forslag til hvor vi kan reise?

2 thoughts on “Forslag til lang weekendtur?

  1. Nå vet jeg ikke helt hvor du har vært…men jeg liker i hvert fall veldig godt Barcelona, Nice og London. Men det er jo mye rimeligere å dra til eks Riga eller Tallinn, det er koselige byer! Madrid er også en utrolig fin by 🙂

Legg igjen en kommentar

