Vofsen har bursdag!

I dag feiret vi våres kjære lille Frøya jenta. Familiens midtpunkt uten tvil! Jeg hadde bakt en hundekake kun til henne, og pyntet den med krem (som sikkert er det beste hun vet) og hundekjeks. Kaken ble i hvert fall en suksess! Virker nesten som det var det beste hun noen gang har smakt!! (Ikke for å skryte av meg selv :p). Etter det hadde vi gaveåpning, og selvom hun ikke er særlig inteessert i å åpne selve gavene, var hun veldig ivrig etter det som var inni dem :p

 


^^ Den fine kaken :p


^^ Måtte selvfølgelig flagge også!


^^ Flere gaver enn meg fikk hun også :p

24 thoughts on “Vofsen har bursdag!

  1. SV;Finnes 2 andre design enn de på bildet:) Måtte smålete litt før jeg fant de på Oslo City på Acessorize butikken 🙂 Hadde lyst å bestille fler,men tenkte jeg skulle sjekke ut en i det merkert jeg bestilte fra. Tror jeg betalte ca 31 NOK 🙂 Hadde litt penger igjen på paypalkontoen min fant jeg ut:) hehe

  2. nååååw, så utrolig herlig og koselig:) Og hunden er jo super søt da:) Tenker han var fornøyd ja:)
    Her i hus så blir ikke hunden sin bursdag feiret, men hovedgrunnen er nok at vi ikke vet når han har bursdag (han har vært omplassert noen ganger) og det faktum at har litt bursdag hver dag med snacks;) hehe

    Ønsker deg en super fin dag:)

    • Hehe, det var hun 😀 Hunden våres har også vært omplassert flere ganger, men vi vet i alle fall når hun har bursdag 🙂 Hehe, men bursdag hver dag høres ikke ille ut :p

  3. Gratulerer til hunden 🙂 For en utrolig fin kake!! den må jo ha vært midt i blinken!! Hunden vår elsker gaver…hun river papiret forsiktig av, og skjønner at det er noe annet inni. Hvis noen andre enn henne får gaver er hun der med en gang for å hjelpe til med å ta av papiret!!

Legg igjen en kommentar

