Ukens Bilde; uke 42!

På mandag var det en lang dag på jobb igjen, og av en eller annen grunn følte jeg meg skikkelig dårlig etterpå. Heldigvis var alt bra igjen når jeg sto opp på tirsdag, for da skulle jeg nemlig inn en tur til Oslo for å treffe igjen Stine som jeg ikke hadde sett på en stund. Vi tok oss en dag med skikkelig kvalitetstid, som ble brukt på shopping, kafèbesøk, shopping, middag på Friday’s, mer shopping, et nytt kafèbesøk, og til slutt kino. Fikk mye ut av den dagen for å si det sånn. Var alt for lenge siden sist vi så hverandre, men det blir forhåpentligvis et etterlengtet Disney reunion på oss neste måned!

I dag har jeg fått gjort noen småproduktive ting, som å lage ferdig et album, rydde litt av hvert og endelig fått sett noen TV-serier som bare samler seg på PCen. Og har også fått gratis Netflix ut året, så da kommer jo TV-seriene til å samle seg enda mer når jeg må utnytte gratis filmtitting!

Men over til et forsinket ukens bilde!

Woohoo, gleder meg mer enn ord kan beskrive å stå her igjen! Bildet er tatt utenfor mine to favoritt rider EVER (og bildet er faktisk tatt av Stine :p). Rock n Rollercoaster og Tower of Terror må være de to mest adrenalinfylte ridene i Disney World og er samlet i det samme lille hjørnet i Hollywood Studios, og er definitivt der jeg har tilbragt mest tid i hele Disney World i løpet av de siste (snart) 13 årene siden først gang jeg satt mine ben der!

11 thoughts on “Ukens Bilde; uke 42!

  1. Hørtes ut som en koselig Oslo tur 🙂
    Sv: Flirt er NSB sine nye togsett…de går i hvert fall på strekningen Skien-Lillehammer, og blir sikkert satt inn på andre strekninger også. De er noe hærk!! Skikkelig vonde og ubehagelige

  2. ææææææææhhh, vet ikke helt hva jeg syns om det bilde jeg, hehe:) Det “grusomme” minne ligger fortsatt ferskt lagret i hardisken. *blir helt dårlig jeg* hehe

    //Jeg er skikkelig kakemons jeg også, eller gennerelt er jeg bare en stor matmons som liker alt som er godt, søtt og fylt med sukker og kalorier:)

    Jeg var og på Times square, vi kom der på kvelden og det var snålt og komme fra en mørk gate også plutselig var alt bare lys rundt oss, men det var stilig å se da:) Du kommer deg nok tilbake til New York å får oppleve litt mere enn forrige gang:)

    Jeg og holdt meg unna skobutikker før jeg reiste, og hadde vel egentlig håpet på å komme hjem med mere enn 5 par, men likevel så er jo 5 par ganske mange med tanke på at det kunne vært null;)
    Misunner deg den shopping igjen, åårrhh jeg og vil tilbake:)
    Regner ikke med det blir for mye shopping på fillippinene, eller hvertfall ikke på
    Boracay men har et lite håp om at Manilla er stedet det skjer:)

    Ønsker deg en kjempe fin torsdag:) Jeg har vært på morgentrening og skal øyeblikk avgårde og besøke en venninne:)

    • Det er jo skikkelig leit da…

      / Ja det kan jeg tenke meg! Må komme meg til New York igjen ja, heldigvis er det ikke så veldig vanskelig. Må bare gjøre det :p

      Håper på en del sko jeg også! Og noen vesker! Eller en dyr en. Haha, tror jeg skal skrive handleliste. Eller ønskeliste :p

Legg igjen en kommentar

