Topp 20 kjekkeste menn i 2012!

Tror det er på tide med et skikkelig eyecandy innlegg! Har ikke lagd dette på denne bloggen før, men gjorde det i fjor i 2010 på den gamle bloggen min. På denne listen ramser jeg opp mine favoritt menn (og kjekkeste) som har vært på min skjerm det siste året eller så. Året går jo fort, så noen havnet kanskje utenfor året. Har prøvd å rangere de, men advarer at plass nummer èn kommer nok ikke som en veldig stor overaskelse , og føler jeg blir litt subjektiv til den plassen (og mannen). Men resten var i alle fall gøy å rangere :p

20. Tyler Blackburn

25-åringen ser ut som han prøver å etterligne Johnny Depp her, men synes han klarer det, jeg. Har kun sett han i Pretty Little Liars som jeg begynte å se på tideligere i år, og som jeg har tatt igjen med USA sitt sendeskjema. Falt virkelig for karakteren hans Caleb, og selvfølgelig historien hans sammen med Hanna.

19. Liam Hemsworth

Greide å bestemme meg hvem som var den kjekkeste av Hemsworth brødrene, og Liam trakk det korteste trådet. 22-åringen er forlovet med Miley Cyrus, og blir å se videre i The Hunger Games trilogien.

18.  Taylor Kinney

Kanskje bedre kjent som Uncle Mason eller kjæresten til Lady Gaga. Kun sett han i The Vampire Diaries, og ble litt nedfor når han måtte møte Damon’s vrede. Tror dessverre jeg ikke gidder å se hans nye serie Chicago Fire, som startet opp i USA i høst.

17. Cory Monteith

Har ikke sett Cory Monteith i noe annet enn rollen som den smålig awkward Finn i Glee, som vi endelig fikk se igjen etter at han var fraværende de første episodene av fjerde sesongen. Men det spørs hvor mye mer vi kommer til å se av han, selvom jeg håper det fortsatt er en plass til han der.

16. Mark Salling

Men hvor er du Puck? Enn så lenge har Glee badboy Puck kun dukket opp i et par scener, og det virker heller ikke sikkert det blir mye mer å se til Mark Salling på TV-skjermen min.


15. Ryan Gosling

Ryan Gosling må vel toppe de fleste slike lister, så kunne jo ikke unnvære å ha han med! Har selvfølgelig likt han siden jeg så The Notebook, og fortsetter å glede meg til å se han mer på storskjermen.

14. Tom Hardy

Tom Hardy sitt ansikt fikk vi ikke sett mye av i The Dark Knight Rises, men de fleste vet nok hva som skjuler seg under. En barsk kar (det var ikke akkurat skjult) som ikke er vond å se på.

13. Beau Mirchoff

Oppdaget først 23-år gamle Beau Mirchoff da han var med i den 6. sesongen av Desperate Housewives, og fikk han endelig tilbake til TVen min i sommer da jeg begynte å se på MTV serien Awkward (som jeg anbefaler forressten, og ikke bare for å stirre på han).

12. Nathan Adrian

Ble egentlig ganske fortapt i sommer da dette gliset dukket opp på TV! Move over Ryan Lochte, for i mine øyne var det en annen som skinte mer av gutta på det amerikanske svømmelaget under OL! 23-åringen tok en sølv og to gull under OL i London og kapret nok mange hjerter samtidig.

11. Alex Pettyfer

Greide ikke å slutte å stirre på denne kjekkasen da jeg så Magic Mike (please kom på DVD nå!), selvom han spilte en tulling og har hørt at han faktisk er en tulling i virkeligheten. Men det gjør ikke noe, vel.


10. Ian Somerhalder

Ian Somerhalder har vært mot toppen av slike lister siden jeg begynte å se på The Vampire Diares for to år siden. Får i alle fall ikke nok av Damon Salvatore på min TV!

9. Channing Tatum

Tror det kun var Channing Tatum jeg dro på kino i år for å se i to forskjellige filmer. Magic Mike og 21 Jump Street var kanskje to av de beste/moromste/mest underholdene på forskjellige måter av filmene jeg har sett i år, og mye takket være denne karen.

8. Chris Evans

Chris Evans har alltid vært en favoritt til å ende på slike lister, helt siden Not Another Teen Movie som er over ti år gammel! Hadde ikke noe i mot å se han i verken Captain America eller The Avengers, og gleder meg til å se mer av han!

7. Michael Pitt

Jeg gråter jo fortsatt 😦 Tror det skal mer enn disse 10 månedene det har gått siden Jimmy ble revet vekk, og Michael Pitt ikke var å se mer på TV-skjermen min. Har i alle fall de to sesongene av Boardwalk Empire på Blu-Ray, og noen andre ukjente filmer med han å se på.

6. Joseph Gordon-Levitt

JGL har alltid vært en av favoritt skuespillerne mine, siden 10 Things I Hate About You, men har fortsatt sett han i alt for lite! Men han var awesome i The Dark Knight Rises i sommer, og spilte hovedrollen i en av de beste filmene fra i fjor (50/50). Så han blir det nok sett mer av i nær fremtid!

5.  Alexander Skarsgård

Han ser vel mer ut som en Gud enn en 1000 år gammel vampyr? Alexander Skarsgård er uansett noe av det beste med True Blood, som gir oss mildt sagt mye å glo på!

4. Joe Manganiello

Og noe av det andre er den barske varulven Alcide! Joe Manganiello er ikke redd for å kle av seg, uansett om det er på TV og True Blood eller kinolerrettet og Magic Mike (seriously, jeg venter og venter på den DVDen).

3. Wilson Bethel

Den nyeste yndlingen min i år er Wilson Bethel som virkelig kapret hjertet mitt som Wade i Hart of Dixie, som begynte på sin andre sesong forrige uke i USA. Var en lang sommer å vente på neste sesong, uten dette på TV-skjermen!

2. Chris Hemsworth

Han trakk visst et veldig langt strå også! Chris Hemsworth er absolutt en av de kjekkeste å nyte å se på skjermen, og selvom Thor mangler ganske mye personlighet, så er ikke det noe jeg savner når det er dette vi får se på.

1. Christian Bale

Og som århundrets største sjokk kom min kjære Christian Bale på første plass! Mannen som trollbandt meg da jeg så The Dark Knight for fire år siden, og som gjorde at jeg så titalls ukjente filmer (noen bra, noen tragisk dårlig), bare for å nyte synet av denne mannen. Og så er han en ganske flink skuespiller da (den beste i mine øyne :p), det kan kanskje ikke bli sagt om akkurat alle andre ovenfor :p

Enig med noen på listen?
Hvem ville du lagt til?

24 thoughts on “Topp 20 kjekkeste menn i 2012!

  1. EYECANDY DE LUX!! Heath Ledger burde vært der, men kanskje ikke aktuelt siden har ikke lever lengre.. men han var hot! også har du glemt Mcdreamy og Mcsteamy fra greys;)

    //Jeg er verdens største pingle når det kommer til slikt… har jobbet med et innlegg om det nå i kveld som kommer en av dagene… jeg var i tower of terror – aldri mer, grunnen skal du få vite om et par dager;)

    Merker det er så mye bilder som er blitt tatt, og det tar så lang til å laste opp bilder og lage innlegg at hver ledige stund går til å forhåndslage innlegg for tiden.

  2. Mark Salling ,absolutt! Og Ian. Vampyrer, altså. Kapteinen ser ikke ut som seg selv i ekte figur, hadde nok aldri kjent ham igjen! Ellers har jeg ikke hørt eller sett om alle på denne lista – er jo så opphengt i McFly, jeg ,heheheehhe 😀

  3. Yay for eyecandy innlegg:) Helt enig i listen! Kommer ikke på noen akkurat i skrivende øyeblikk, eller vent .. Jessie Williams og Eric Dane som spiller i Grey’s anatomy:P

    SV;Mhm, virker som jeg valgte riktig denne gangen:) hehe.

  4. NICE 😉 Her var det mye fint å se på!! Jeg kjenner ikke til alle, og synes vel ikke alle er like kjekke. Jeg ville satt Ryan Gosling på første plass og Bale på andre plass 🙂 Også ville jeg hatt med Depp, Robbie Williams, Ryan Reynolds og Robert Pattinson ganske langt opp på lista 🙂

  5. Nokså enig med listen. Så først nå at Chris Evans også har spilt i Fantastic Four. At jeg ikke har sett likheten før nå, haha 😛

    Ville nok lagt til Johnny Depp. Han er og vil alltid være en av mine favoritter 😀

    • Har ikke sett Fantastic Four, men han så sikkert bra ut der også, haha :p Johnny Depp hadde nok blitt med hvis jeg hadde lagd en mer generell liste, og ikke for det siste året 😉

  6. Haha her var det mye lekkert! xD Ville nok hatt med gaanske mange av disse på min liste også. Johnny Depp vil forresten også forever være på min liste, uansett hvor gammel han blir 😉

Legg igjen en kommentar

