Joseph Gordon-Levitt parodierer Magic Mike!

Har aldri sett på Saturday Night Live før, annet enn en sketsj her og der (og har DVD-en med best of Adam Sandler), men fikk med meg at Joseph Gordon-Levitt var der forrige uke, og at han gjorde en parodi (eller etterligning?) av Magic Mike, så da måtte jeg jo like gjerne laste ned hele episoden. Lo meg i alle fall i hjel, anbefaler virkelig å se den episoden (selvom jeg spolte over alle sketsjene som JGL ikke var med i)! Men fant klippet på YouTube av Magic Mike parodien, og måtte jo bare se den igjen. Og igjen. Og selvfølgelig dele det her! (og beklager dårlig kvalitet og folk som prater i bakgrunn, men fant ikke noen bedre)

12 thoughts on “Joseph Gordon-Levitt parodierer Magic Mike!

  1. Oh lalala, hehe, fantastisk:))

    //Florida var super, bare syns jeg skulle bli senge liggende når jeg kom hjem, men håper det forsvinner fort.

Legg igjen en kommentar

