Lazy sunday

For en slappfisk søndag! Har følt meg skikkelig uggen i hodet i dag, og det uten grunn. Skikkelig kjipe greier når jeg burde fått gjort en del mer produktive ting enn å ligge i senga og se på Hunger Games og lese Cosmo. Som for eksempel å rydde opp i all sminken min som bare flyter over på badet. Eller eliminere ut klær i klesskapet som virkelig ikke har plass til noe mer. Skal jo nemlig til USA om 84 dager, og da trengs det forhåpentligvis å gjøres plass til nye innkjøp! Å, som jeg gleder meg! I gledesprosessen tror jeg at jeg må lage et innlegg over alt jeg gleder meg til i USA, det blir i alle fall en evig lang liste!


^^ Og på sånne late søndager skulle jeg ønske Frøya var her og later seg med meg, og ikke hos Mormor :p

Vil også informere om en ganske kul konkurranse hos Karoline (Modeskog) hvor man kan vinne tre ganske herlig premier! Bli med her.

 

12 thoughts on “Lazy sunday

  1. Søndager skal være daffedager i mine øyne. Men er absolutt deilig å komme seg ut også. Jeg var ute å spiste middag med noen venninner igår og så på film da jeg kom hjem 🙂

    Ah, heldiggrisen som skal til USA 🙂

  2. SVC;Du er nok ikke alene om å bruke google og wikipedia:) I referanse og informasjonssøking lærer vi å være litt småforsiktig med info hentet fra wikipedia ettersom hvem som helst kan redigere infoen der. Noe kontroll er det jo,men de som gjør rekker ikke å finkjemme alt mulig:)

Legg igjen en kommentar

