Helgen på Sjusjøen

Hadde en koselig helg på Sjusjøen sammen med venner og familie. Vi hadde leid oss en ganske stor hytte og var til sammen 10 stykker fordelt på tre familier. Det ble noen artige og koselige dager i godt selskap. På fredagen satt vi oppe alt for lenge og spilte Alias og 20 Spørsmål, og det ble såpass mye latter at på et punkt begynte tårene å renne! Dagen etter dro alle gutta på rally mens jentene ble igjen på hytta. Men jeg angret i ettertid at jeg ikke sto opp tidlig og ble med dem, jeg greide nemlig å falle i trappa (som var mer som en stige)! Datt ikke langt, men greide uansett å få to forferdelig vonde slag på ryggen og rumpa. Og når jeg reiste meg opp igjen greide jeg tilogmed å svime av! Men det gjør jeg i grunn ofte. Det hele resulterte i et svært, svart blåmerke på rumpa/ryggen, og det er ikke direkte behagelig. Kjente heldigvis med en gang jeg falt at ikke noe var brukket eller bristet og det bare var noen vonde slag. Og heldigvis var det kun folk jeg kjente der, er jo überflaut å gå på snørra foran ukjente mennesker :p

Søndagen ble preget av en gåtur ned til Sjusjøvannet og sykling på TV. Noen av oss er relativt sykkelinteresserte, så det meste av dagen ble brukt foran TV for å heie frem Edvald Boasson Hagen (og alle de andre vi heiet på) i sykkel VM i Nederland. Og til alles sjokk greide jaggu gutten å ta sølv! Det hadde vi absolutt ikke regnet med, når det var såpass mange store navn og 30+ av dem hadde en real sjanse for å nå toppen. Så da er det bare å håpe på gull neste år!

Helgen var i alle fall kjempe koselig, med mye god mat, godt selskap, latter, brettspill, litt sosialt TV-titting, og frisk fjellluft!


^^ Henriette og meg 😀


^^ Utsikten var ikke like fin som på de andre hyttene vi har leid.


^^ Obligatory photoshoot.


^^ Noen sitter og venter på frokosten :p






^^ Fra gåturen ned til Sjusjøvannet. Noen er glade for å endelig være tilbake igjen :p


^^ Og Sky capsen måtte selvfølgelig tas på i anledningen!

2 thoughts on “Helgen på Sjusjøen

  1. Åh, så FINT!! Hyttetur i mark, wihuuu! Så fin du er! MEN det fallet høres ikkeeee så bra ut. Men du besvimer ofte uten grunn? DET høres ikke bra ut…

Legg igjen en kommentar

