Off to London!

Nå er det like før vi reiser til Gardermoen! Gleder meg skikkelig mye, fikk nesten ikke sove forrige natta, haha! Reiser for første gang på ferietur med bare Mamma, mens Pappa er på den årlige gutteturen til Wales på rally VM. Håper i alle fall alt funker sånn som det skal i løpet av turen, er nemlig jeg som har tatt på meg reiseguide ansvaret og bestilt alle billetter og hotell, og finne ut hvordan vi skal komme oss fra og til Heathrow/hotellet. Gidder ikke å ta med meg PCen for en liten weekendtur, så det blir nok en lang oppsummering når vi er tilbake. And I’m off to London!


(weheartit.com)

21 thoughts on “Off to London!

  1. SV;Fint at du likte artikkelen Nina:) Synes Anne Dorte(reporteren) gjorde en kjempe bra jobb:) Satt å høre på podcasten/intervjuet på vei hjem fra skolen idag:) Etter det intervjuet har jeg også blitt litt mer nysjerrig på navn og betydning av det:)

Legg igjen en kommentar

