Ukens bilde; uke 37!

Endelig fri i morgen! Har følt ut som jeg ikke har fått tid til å ta et pust i bakken de siste ukene, har jobbet hver dag, og i helgen ble det en tur til Hvaler igjen. Skulle egentlig ikke jobbe i dag, men kafèen hadde celebert besøk, i GT Sara (er hun så veldig kjent da?), så det var bokstavlige STAPP fullt, fikk nesten klaus. Og jeg har ikke klaustrofobi. I morgen blir endelig første dagen på et par uker hvor jeg har absolutt ingen planer, det er litt digg det også. Men jeg må nok skrive pakke liste og begynne å gjøre meg klar til å reise til London på fredag! Gleder meg vanvittig mye, og i dag var det enda en ting å hoppe i taket for, fikk Lady Gaga konsertbillettene i posten! Teller ned dagene til det blir desember også!

Men over til denne ukens bilde!

Har en del slike bilder på PCen, for å si det mildt. Hver vår feirer Epcot i Disney World the Flower & Garden Festival hvor den største forandringen er at parken blir fullt opp av slike fantastiske figurer klippet ut av busker og trær, og det er nesten ingen karakterer som ikke blir satt opp. Her ser man selvfølgelig Cogsworth som sto sammen med flere av karakterene fra Beauty & the Beast i den franske pavilijongen i parken 🙂

9 thoughts on “Ukens bilde; uke 37!

Legg igjen en kommentar

