Oh happy day :D

I dag var en skikkelig bra dag! Våknet kl 07 (det er ikke så bra da) for å dra på jobb, hvor jeg klokken 09 satt meg ned for å prøve å bestille Lady Gaga konsert billetter til meg, Hanne og Nina C, og etter litt venting med en småtreg datamaskin fikk jeg det endelig til! Prøvde å forhåndsbestille i går hjemme før jeg dro på jobb, men det funket ikke. Var bare ståplasser igjen, og i Telenor Arena fristet det lite å ha ståplasser, hadde garantert endt med å ikke se noen ting. Men tror vi har ganske bra plasser i forhold til scenen, og rad 2! Gikk rundt i lykkerus i hele dagen! Og en halvtime etter at billettene var i boks vant jeg jaggu en vinflaske på vinlotteriet vi har hver fredag på senteret! Og i går vant jeg gavekort på 500 kroner i en loddtrekning på jobb. Det var ikke dårlig!

I tillegg var i dag siste dagen av disse to ukene hvor jeg hadde full uke, noe det ikke er så ofte jeg har. Og om ganske nøyaktig èn uke har jeg ankommet London, yay! Den neste uka kan ikke gå fort nok! For ikke å snakke om de neste tre månedene! Gaga ❤

 


(weheartit.com)

 

14 thoughts on “Oh happy day :D

  1. Så bra du fikk billetter!!! 🙂 Hvor har dere fått plasser? Vi har fått i avdeling J tror jeg! Jeg ville ikke ha ståplasser…jeg har klaustrofobi, så synes det er greit med sitteplasser! Det blir helt supert og jeg gleder meg masse!! !:)

  2. Du har virkelig hellet med deg om dagen, ser jeg. Det liker vi! Kos dere på Lady Gaga-konsert! 🙂

    Sv: Aha, i Orlando ja. Jeg var i Los Angeles på Universal der, jeg! 🙂

Legg igjen en kommentar

