Ukens Bilde; uke 36!

Nå er det på tide å bli flinkere til å poste Ukens Bilde hver uke igjen! Så her kommer denne ukens bilde!

 

Var sikker på at jeg hadde postet dette bildet før, men det virker ikke sånn. Nevnte jo sist i går at jeg elsker haier, så denne riden i Universal Studios Florida har alltid vært en favoritt, som er basert på filmen Jaws (Haisommer). Men forrige gang jeg tok den ble dessverre siste gang, riden stengte tidligere i år og er borte for godt når jeg endelig er tilbake i Orlando til jul. Sikkelig trist, og får bare håpe den blir erstattet med noe som er like awesome!

5 thoughts on “Ukens Bilde; uke 36!

  1. Oi, så kult. Har det vært en Jaws-ride der altså? 🙂
    Jeg var i Universal Studios i sommer, og fikk i allefall sett settet til Jaws. Kule greier! 🙂

    Sv: Anbefaler deg å reise å se fordi om det er mindre enn forventet. Selv om bilder ofte lyver, så var det utrolig kult å ha sett det likevel. Det er jo et helt enormt bra kunstverk fordiom! 😀

Legg igjen en kommentar

