Avslappende fridag!

I dag var en skikkelig perfekt, avslappende fridag! Det er digg etter fire dager på jobb, og når jeg skal tilbake igjen i morgen, og hver dag neste uke. Våknet av meg selv og så på film til frokost, det ble Notting Hill som jeg tror kanskje jeg så for sikkert ti år siden. Etter det hadde jeg ansiktsbehandling for første gang på alt for lenge, men det er så utrolig godt og må prøve å få tid til det litt oftere. Hadde også flaks at det var på tilbud denne måneden, så sparte visst noen kroner!


(weheartit.com)

Og det kom i grunn godt med, for etterpå satt jeg meg i bilen og tok av taket i det fine været vi hadde i dag, og kjørte til Alnabru hvor jeg kjøpte ny mobil! Det var ikke lenge jeg måtte tenke da jeg innså at jeg måtte kjøpe ny telefon, måtte gå til anskaffelse av en Samsung Galaxy S3! Var så fornøyd med en Samsung jeg hadde tidligere, og har jo bare hørt bra om den, så håper den infrir mine forhåpninger! Det dumme er jeg at ikke får brukt den enda for jeg må vente på å få et nytt sim-kort, den trengte visst et mikro kort.


(weheartit.com)


(weheartit.com)

Etter at jeg kom hjem satt jeg meg ute på verandaen og nøt mer av finværet og fortsatte å lese i Fifty Shades of Grey. Har ikke lest 200 sider enda en gang, men det er ikke akkurat det beste språket jeg har lest og det hele virker litt amatørmessig, men det er en ganske lettlest bok og en skikkelig guilty pleasure (pun intended :p).

Tror også jeg må utsette Ukens Film litt til, for det er fullt mulig jeg må skrive om filmen jeg skal se på kino i morgen. Skal selvfølgelig ta turen for å se Kon Tiki, som er den første norske filmen jeg noensinne ser frivillig, bortsett fra Flåklypa da, så klart. Den er visst veldig Hollywood-aktig, og det er nettopp det som appellerer til meg. Gleder meg i alle fall, og er utrolig nysjerrig om jeg kommer til å like den!

14 thoughts on “Avslappende fridag!

  1. Herlig med avslappende fridag:) Gratulere med ny mobil! Glemte å foreslå mobiler på det forrige innlegget du hadde.:) Kjipt at man må ha sånn mikrokort,måtte jo selv vente på å bruke den «nye» mobilen når jeg fikk den:)
    SV;Ja, ting blir noe mer slitsomt når man er sjuk. Men håper formen bedrer seg til i morgen så jeg slipper å få hosteanfall når vi er på kinoen:)

  2. Tid til seg selv, det er viktig, det! Tror jeg må gjøre det samme snart! Fifty shades… tjæ, tror ikke jeg kommer til å lese den med det første!! Ps. koooos deg med kon tiki, hihiihi

  3. Gratulerer med ny mobil! Mamma har samsung galaxy og den er veldig fin! men jeg synes iphonen er lettere å bruke! Jeg har vært på posten og henta Fifty shades bøkene i dag, så populære som de er blitt må jeg lese de og se hva det dreier seg om!!

    • Takk 😀 Det høres bra ut 🙂 Hehe, den bølgen måtte jeg også slenge meg på, er snart halvveis med første boka. Vet ikke om jeg kommer til å lese de andre, men det er skikkelig guilty pleasure lesing og lett å komme seg gjennom i alle fall 🙂

  4. Alle fortjener en fridag innimellom. Det er så viktig å kunne slappe av litt også 🙂
    Gratulerer med ny mobil. Har nettopp kjøpt meg Samsung Galaxy S3 selv, og er sålangt veldig fornøyd med den! 🙂

    Gled deg til å se Kon Tiki. Den er både trist, morsom, spennende og lærerik! 😀

Legg igjen en kommentar

