Hvaler og Gamle Fredrikstad

I helgen ble det nok en tur til Hvaler og båten våres, men det var dessverre sommerens siste overnatting. For en kort sommer! Det var kun fjerde gangen vi sov der, skjønner ikke hvor sommeren ble av, og hva resten av tiden ble brukt til. Skal tilbake på noen dagsturer til før båten blir tatt opp for året. Å reise til Hvaler har alltid vært årets høydepunkt for meg, og det er alltid like trist når sesongen er over…









På lørdag kjørte vi en rundtur med båten, mens vi senere på kvelden spilte brettspill og så selvfølgelig på noen I Love Lucy episoder. Lagde også risotto på båten, noe man ikke skulle tro var vanlig båtmat, men det var visst veldig lettvint, og godt! Selv lå jeg våken i lugaren min halve natta og så på 2 Broke Girls som jeg begynte med på fredag. Er snart ferdig med hele sesongen! Og samtidig prøvde jeg å blokkere ut alt bråket utenfor båten, noen hadde fest på land, med karaokemaskin. Og folk som ikke kunne synge. Takk gud for ørepropper :p

Dagen etter tok vi tiden våres, før vi pakket sammen og dro til Gamle byen i Fredrikstad. Ruslet rundt og tittet innom butikkene, og endte opp med å kjøpe et gigasvært kaffekrus/bolle. Kan i grunn brukes som begge deler.

Og i dag bestemte jeg meg offisielt for at min HTC telefon skal pensjoneres. Ladet den i natt og måtte lade den kun noen timer etter at jeg kom på jobb kl 9! Hvis noen har mobil anbefalinger tar jeg i mot tips med glede! 😉

10 thoughts on “Hvaler og Gamle Fredrikstad

  1. Så mange fine bilder, Nina. Ja, sommer er kort og bare flyr av sted. Trist at vi faktisk går rundt å gleder oss til den hele året rundt, også er det borte fortere enn fy!
    Så ut som dere hadde en hyggelig tur på Hvaler med båten 🙂

  2. Sommeren har vært kort på flere måter…. Tror den varte i én dag her 😉 Lykke til med å finne telefon – selv fant jeg ut at det var lettere å arve en gammel nokia (billigere også!!)

  3. Hva syns du om 2 broke girls? Jeg ler meg ihjæl. Og i en episode nevnte dem Springsteen <3, haha men er nok bare jeg som bryr meg om det.

Legg igjen en kommentar

