Ukens Bilde; uke 34!

I helga begynte jeg og Mamma og prate om å reise bort den helgen Pappa er på sin årlig guttetur til Rally England. Vi har alltid vært misunnelig og syntes det var dårlig gjort (:p), så nå fikk jeg endelig Mamma med på å ta en langweekend, og valget endte etter mye og om og men på London! Har aldri vært i London før, og det var litt av poenget mitt med denne turen, å se noe nytt! Så nå skal jeg begynne å researche om hva vi skal prøve å få med oss. Hvis det er noen som har London-tips så er det bare å fyre løs!

Og da tenkte jeg å velge et litt England inspirert bilde til Ukens Bilde, er jo på tide å oppdatere det igjen!

 

Dette bildet er tatt i den Britiske pavilijongen i Epcot, Disney World. Det er en ganske stor pavilijong med flere bygninger, som alle faktisk blir brukt og ikke bare er et set. På bildet kan man se den typiske puben, som er et bra startpunkt når man skal drikke rundt jorda i Epcot, og er i grunn ganske koselig også 🙂

6 thoughts on “Ukens Bilde; uke 34!

  1. Ååå, London er min favorittby! Elsker å være der. Du burde ta deg tid til å gå i noen av parkene, f. eks. Regents park. En musikal burde du virkelig unne deg, de to beste jeg har vært på er «Lion king» og «Michael Jackson, Thriller». Men London-musikaler er kvalitet uansett nesten:) Du burde dra til Camden Lock Village, masse kule markeder. Og ta deg tid til å puber og kaféer, og selvfølgelig litt shopping. Ikke bruk aall tiden i Oxford Street. Men bare kos deg! 🙂

    • Vi skal bo på andre siden av gaten fra Regents Park, så det skal vi forhåpentligvis! Og skal få med oss Lion King samt Mousetrap. Er ikke så super glad i markeder, og vet ikke hvor mye tid vi får til shopping, er der alt for kort! Tusen takk for tips!

Legg igjen en kommentar

