Marc by Marc Jacobs veske :D

Til jul fikk jeg en Marc by Marc Jacobs veske av Mamma og Pappa som ikke helt falt i smak (i at den var alt for liten til å bruke i hverdagen), så helt siden jul har jeg hatt en tilgodelapp i lommeboka og tatt turer innom butikken flere ganger i håp om å finne en veske jeg kunne tenkt meg. Og i går fant jeg den endelig!



Fant endelig en som ikke var svart, eller hadde sølv på seg! Hadde lyst på en veske med farge, men har kun sett gul og rosa tidligere som jeg ikke hadde behov for. Så når jeg så denne knallrøde crossover vesken skjønte jeg at det var den! Endelig en MBMJ veske i min stadig voksende samling ❤

16 thoughts on “Marc by Marc Jacobs veske :D

  1. lekker! kjempe fine veske og nydelig farge. Så bra at det endelig dukket opp noe som falt i smak:) tenker den tilgodelappen har ligget utålmodig å ventet:)

    //vi ble veldig fornøyd med verandaen, nå er det *bare* ca 20-30 prosjekter igjen i hagen 😛

Legg igjen en kommentar

