Ukens Bilde; uke 32!

På fredag ble det som jeg nevnte kinotur med Camilla, som jeg ikke hadde sett på en halv evighet, for å se The Dark Knight Rises (tredje gang for min del). Vi tok turen til Jessheim, og rakk det så vidt, men jeg merket det samme som jeg merket da The Dark Knight gikk på kino, at Lillestrøm er den beste kinoen! Den filmen så jeg både i Oslo, Lillestrøm og Jessheim, og det er en helt annerledes opplevelse, lyden og bildet er 100 ganger bedre! Dagen etter ble det en liten Hvaler tur på meg og Pappa, hadde tenkt til å sove der, men vi fant ut på kvelden at vi ikke gadd alikevel, hadde fått gjort det vi skulle uansett. Dagen i går var en skikkelig daffe dag, og jeg satt for første gang i sommer ute på verandaen å leste i sola. Endelig godt i gang med den nye Sookie Stackhouse boka 🙂

Men over til denne ukens bilde!

Dette bildet er tatt på Kennedy Space Center i Florida, og er av en kopi av romferga Explorer, som i ettertid er blitt flyttet tl Johnson Space Center i Houston. Det har blitt noen besøk til Kennedy Space Center opp gjennom årene, og det året dette bildet ble tatt var vi ikke langt unna da en av de siste romfergene ble sent opp!

7 thoughts on “Ukens Bilde; uke 32!

  1. Stilig bilde, Nina.
    Hehe, tredje gangen du har sett den! Jaja, det er en utrolig bra film,så skjønner den. Jeg skal garantert kjøpe filmen når den kommer ut. Men er jo noe spesielt å se filmen på kino også da.

Legg igjen en kommentar

