Beach Boys, Spiderman & Batman

På tirsdag var jeg som sagt på Beach Boys konserten i Spektrum, med Mamma, Marit og Camilla. Tenkte vi for en gangs skyld skulle få med oss noen flere på konsert, så da ble det dem. Og så jo at billettene helt random skulle bli lagt ut for forhåndssalg for Platekompaniets Kompis medlemmer, så vi satt på tredje rad, men hadde faktisk ingen foran oss, bare scenen som var 4 meter unna! Det var jo også en ny opplevelse, Spektrum virka i alle fall tusen ganger mindre der fremme. Kan ikke si at noen av oss var hardbarka fans, men fins det noen som ikke liker noen Beach Boys sanger? Var uansett overrasket over hvor mange hardbarka, og da mener jeg crazy, fans det var der!

Ble selvfølgelig også imponert over de gamle karene, selvom ikke alle sang fortsatt like tydelig, ble det spilt utrolig bra, og kjente igjen flere sanger enn jeg trodde jeg skulle. Og de spilte 50 sanger til ære for deres 50 års jubileum! Det tok jo sin tid, og konserten holdt på i nesten tre timer, men dæven for en stemning det ble mot slutten (sikkert litt takket være alle hardcore fansene), men det ble virkelig en fest nedpå gulvet! Så da har jeg fått sett Beach Boys også 😉

På onsdag ble det en kinodag på meg, Nina C og Hanne igjen. Møttes på Egon i Lillestrøm hvor vi fikk oss en liten matbit før vi så på The Amazing Spider-Man og etter det så vi The Dark Knight Rises (vi var faktisk ikke de eneste som så begge filmene heller). Og jeg må si at andre gangen jeg så TDKR var den 1000 ganger bedre enn det jeg følte da jeg skrev denne anmeldelsen etter jeg så den på midnattspremieren! Er helt i ekstase over filmen og denne trilogien, og skal jaggu meg se den for tredje gang i kveld etter jobb! Jeg så The Dark Knight fire ganger på kino, og hadde håpet å se TDKR i alle fall tre ganger, så da er jo det i boks 😀


(weheartit.com)

8 thoughts on “Beach Boys, Spiderman & Batman

  1. Og jeg har enda ikke kommet meg på kino for å se Batman..men jeg skal absolutt prøve på det! har så lyst til å se den 🙂 Så moro med Beach boys konsert…50 sanger var virkelig mye!!

Legg igjen en kommentar

