Helgen på Hvaler + konsert i kveld!

Hadde en koselig helg på Hvaler, som vanlig. Litt digg å komme bort og bare nyte freden og stillheten. Fikk dermed endelig begynt på den nyeste True Blood boka, som jeg kom godt i gang med. Spilte også både Yahtzee og Cluedo, jeg elsker brettspill men foreldrene mine er ikke alltid like begeistret. På søndagskvelden satt vi oppe til langt på natt i båten og så på I Love Lucy episoder på PCen min, og vi var nesten helt alene på Hvaler’s største marina, litt rart i grunn. I går kjørte vi en liten tur med båten, samtidig som vi begynte å skrive ned lister over hva vi ønsker og gleder oss til å gjøre på ferien til USA! Etter det var vi noen timer i Skjærhalden der det endte med at jeg kjøpte to par sko🙂


^^ Lugaren min, når den er ryddig :p


^^ Kjedet meg og hadde derfor en liten photoshoot :p


^^ Fant disse som var kjempegode å gå i!


^^ Og endelig et par enkle brune hæler❤

I kveld er det tid for Beach Boys konsert i Spektrum, som vi helt random kjøpte billetter til. Jeg og Mamma fikk med oss noen venner og reiser med Marit og datteren Camilla som jeg har kjent hele livet. Så det blir sikkert artig, selvom jeg ikke kan super mange Beach Boys sanger :p

10 thoughts on “Helgen på Hvaler + konsert i kveld!

  1. Så kult med Beach Boys konsert…der skulle jeg likt å vært! De har så mange sanger man kan! De brune ankelstøvlettene var kjempefine, hvor har du kjøpt de? Akkurat sånne jeg ser etter, uten for høy hæl!

  2. Hørres ut som du har hatt en fin helg og så fine sko du har kjøpt deg.🙂 Blir nok moro med konsert også tenker jeg! Du får ha en fortsatt fin tirsdag.😉

Legg igjen en kommentar

