Sleepover :)

Hadde det kjempe koselig på sleepover hos Nina C, som passer huset til broren sin. Når jeg endelig kom dit på onsdag gikk vi tur med hunden Solan, før vi bestemte oss for å catche en film på Jessheim. Det ble til av vi så Magic Mike, som jeg faktisk hadde gledet meg til utrolig lenge! Og fortsatt hadde jeg ikke så aldeles høye forventinger, for hadde hørt mange ble skuffet, men hvis man hadde sett traileren skjønner man at dette ikke er et mesterverk, men en film som virkelig skal nyte (pun intended). Kommer selvfølgelig til å vie et innlegg til filmen etterhvert 😉

Når vi kom hjem brukte vi i grunn resten av kvelden til å spille masse Wii, som ikke er så ofte jeg gjør selvom jeg har det selv. Er liksom ikke like kult å spille det alene :p Dagen etterpå var vi fortsatt like heldige med været og gikk en lang tur med Solan, slappet av, og spilte enda mer Wii. Koselig å komme seg vekk noen dager 🙂

 


^^ Morsomt å være sammen med andre hunder å se alt det rare de gjør. Solan liker blant annet å ligge i søledammene :p


^^ Og han spiser alt. Jeg fant masse gode bringebær og puttet de på et strå, men før jeg fikk sukk for meg hoppet Solan opp og stjal alle! :p

 

I dag var det jo ikke særlig mye å se til sommeren, men det var jo like greit siden det var OL i sykling. Blir alltid så værsyk når det er dårlig vær, så satt i grunn i sofaen i seks timer å bare kopet, haha. Forhåpentligvis blir det litt bedre de neste dagene, for da blir det en ny tur til Hvaler 🙂

4 thoughts on “Sleepover :)

Legg igjen en kommentar

