«A Fire Will Rise»

Det var utrolig gøy å få være en av de første som så The Dark Knight Rises i Norge! Det var helt utrolig mye folk, og det antar jeg at det var over hele landet! Filmen var selvfølgelig awesome, og virkelig en episk avslutning på en like episk trilogi! Gleder meg til å se den igjen snart, og det kommer selvfølgelig en (alt for lang) anmeldelse av den etterhvert.


(weheartit.com)


^^ Skriblet ned side på side med tanker om filmen, noe jeg ofte gjør for å samle tankene.
Men har aldri hatt så mye å skrive før :p

Men nå skal det endelig bli sleepover hos Nina C, vet ikke helt hva vi skal finne på, men det blir nok film/kino og Wii spilling (for en gangs skyld), så det blir nok koselig 🙂

13 thoughts on “«A Fire Will Rise»

  1. Åh jeg har veldig lyst til å se denne på kino! Får se om jeg får tid en dag…vanskelig når man jobber til 20 nesten hver dag. Men på en eller annen måte skal jeg få sett denne filmen 🙂

Legg igjen en kommentar

