Teller ned til The Dark Knight Rises!

Det ble litt forandringer i planene i går, siden det var noen som ville ha arbeidsvakta mi på torsdag. Derfor blir det sleepover på Årnes fra onsdag til torsdag i stedenfor. Var ganske greit for min del egentlig, da slapp jeg å stresse etter jobb, og så fikk jeg med meg siste episoden av The Bachelorette og premieren på Bachelor Pad /guiltypleasure.

Nå sitter jeg egentlig bare her og venter på å dra til Lillestrøm. Teller ned timene i grunn til jeg ENDELIG skal se The Dark Knight Rises! Tror man må lete lenge etter en film med like høye forventinger å leve opp til. De siste dagene har jeg sett på Batman Begins og The Dark Knight, så vi får se hvem som ender opp som min absolutt favoritt. Og så har jeg faktisk greid å holde meg unna spoilere, så jeg har bare min egne spekulasjoner. Blir spennende å se om noen i det hele tatt kommer til å stemme :p


(weheartit.com)

Noen fler som skal på midnattspremiere i kveld?

10 thoughts on “Teller ned til The Dark Knight Rises!

  1. Spennende da:) Må få sett filmen iløpet av denne uka,kanskje vi kan se den når vi skal på kino idag?:) Hvis ikke er jeg åpen for alt:)

    SV;Så fint å høre:) Gleder meg til at du kommer! Har jeg noen andre enn solan og fiskene å snakke med:) hehe:P Det er deilig å være litt borte,men litt uvant også ettersom det er bare meg. Men nå får jo besøk av deg,foreldre mine og kanskje hanne før uka er omme:)

Legg igjen en kommentar

