Ukens Bilde; uke 30!

I dag skal jeg jobbe i noen timer, før jeg i kveld skal ha sleepover med Nina C. Hun passer huset til broren sin i en uke, så da tenkte vi at jeg kunne komme på besøk en natt. Og når jeg kommer hjem derifra i morgen kveld bærer det rett til Lillestrøm hvor jeg skal på midnattspremieren av The Dark Knight Rises! En film jeg har gledet meg til i fire år❤

Men over til ukens bilde!

Dette er et eksempel på den vakre nord-Italienske naturen! Italia er så fantastisk, og det er jo snart et år siden dette bildet ble tatt på familieferien vi hadde ved Gardasjøen i fjor sommer. Det tyrkise vannet er så man skulle tro man var i Karibien, mens det er omringet av det Italienske landskapet som er preget av alpene. Selvom jeg liker det flatt og på havet, så er det nesten umulig å si at dette ikke ligner på himmel på jord!

12 thoughts on “Ukens Bilde; uke 30!

Legg igjen en kommentar

