The last few days

De siste dagene har jeg egentlig ikke gjort noe særlig. Var på jobb noen timer på mandag etter å hatt ferie, men var ganske lite å gjøre. På tirsdag dro jeg og Mamma på en liten handle runde + var på gullsmeden (skrives det sånn?) for å gjøre en ring mindre. Gleder meg endelig til å få brukt den, som jeg kjøpte for over et halvt år siden! Dagen i går ble brukt foran TVen for å se Tour de France, samtidig som jeg fikk gjort nytte av tiden og lagde en scrapbook/album fra familieferien til Italia i fjor sommer. Og i dag var det jobb igjen, og var glad for at jeg ikke hadde min vanlige vakt, men var ferdig klokken fire, var grusomt mye folk innom kafèen i dag! Har ikke noe i mot å ha fri de neste tre dagene! Ferien fortsetter 🙂

Måtte jo nesten ta noen bilder fra albumet jeg lagde, tror det er det fineste jeg har mekket sammen (som ikke er så mange), ble kjempe fornøyd i alle fall 😀






Husk å bli med på min giveaway som varer til i morgen (fredag 20 juli). Der kan du vinne Breakfast at Tiffany’s på DVD, en neglelakk + neglefil. Trykk her for å bli med!

4 thoughts on “The last few days

Legg igjen en kommentar

