Hvaler <3

Var noen dager på Hvaler, som var like aldeles perfekt som alltid❤ Jeg tror neppe jeg greier å velge mellom mine to favoritt steder på jord – Hvaler og Orlando, Florida, men Hvaler er desidert vakrest (som ikke er så vanskelig). Ble bare noen mobil bilder, og for det meste så bare vasket vi båten, men tok noen bilder på en liten båttur vi var på🙂







Husk å meld deg på min giveaway hvor jeg gir bort Breakfast at Tiffany’s på DVD, en Max Factor neglelakk + en neglefil! Sjansene er fortsatt gode for å vinne :p Meld deg på her.

22 thoughts on “Hvaler <3

  1. Aw,hvaler ser veldig herlig ut.) Få se å få kommet meg ned ditt en gang:)
    SV;heh, jupp:) Hadde tenkt å tipse om flere,men det kan jo bli for et annet innlegg:)

    • Hehe, litt mer sjarmerende enn de røde og hvite med et stort 5 tall :p Du burde absolutt oppleve Hvaler, er helt fantastisk! Men skal nok ikke på det. Har aldri vært noe flink til å oppleve all kulturen som er der nede.

  2. Nydelige sommerbilder, Hvaler ser helt fantastisk ut. Jeg har aldri vært der selv, men har hørt om stedet og at det er perfekt, og det ser jeg jo klart å tydelig nå:)

    //Blir digg med sol og sommer når snøen og kulden setter inn for fult:) hvor går turen din i jula?

  3. SV;Henger vel litt etter jeg også,værtfall med de «nyeste» hitene. Men bra at du sjekker ut Florence + The Machine:) Nyeste cden deres er kjempe fin.=)

Legg igjen en kommentar

