Sol, hvor er du?

Føler at nå som det er sommer kan man ta seg litt mindre tid foran PCen, men i dette drittværet vi har hatt så er det jo ikke stort annet å gjøre uansett. Så takk til Tour de France sier jeg bare! Og jeg slipper i alle fall å få dårlig samvittighet for å sitte inne i finværet å se på det!


På tirsdagskvelden dro jeg som sagt til Lillestrøm for å se på midnattspremieren av The Amazing Spider-Man med Karoline. Hadde aldri vært på en midnattspremiere før, men det var ikke akkurat stort mye som skjedde. De trakk fire setenummer som fikk noen smågaver, og selvfølgelig trakk de setet ved siden av meg! Får heller krysse fingrene for Batman effekter! Kun 12 dager igjen til The Dark Knight Rises!

Men i morgen skal jeg forhåpentligvis endelig si hei til sola! Da blir det årets første helg på Hvaler og båten våres, noe som virkelig er på tide! Det har bare ikke passet seg før i sommer, men så har det jo ikke vært så spesielt mye båtvær enda heller. Så da blir det i alle fall noen TV og PC fri dager, og litt skikkelig avslapning på gang. Så nå skal jeg gå å forhåndsskrive min anmeldelse av The Amazing Spider-Man, som kommer en gang i morgen 😉

Og så tenkte jeg ikke på at det er lite pågang i bloggverden om sommeren, så fristen for min giveaway som du kan melde deg på her (hvor du kan vinne Breakfast at Tiffany’s på DVD, neglelfil + neglelakk), er utsatt til fredag 20 juli!

8 thoughts on “Sol, hvor er du?

    • Det er bare å glede seg! Er ikke noe som slår Christian Bale og Batman i mine øyne, men Spiderman var helt rå den også! Har de midnattspremiere da? Tror de bare gjøre det på midnattspremierer og det er ikke alle kinoer som har det..

  1. Håper på sola skal komme tuslende snart også:) Du får kose deg på hvaler da!
    SV;Den frappen jeg drakk i går var god:) Ville ha den kule med lokket på,men så den ikke heller på kremmerhuset.

Legg igjen en kommentar

