Ukens Bilde; uke 28!

I går ble det plutselig en spontan Oslo tur på meg for å treffe Kjersti og Flip (min reserve storebror i Disney :D). Vi satt på en kafè og pratet i timesvis, og det er alltid morsomt. Det må vel være to av de mest pratsomme menneskene jeg kjenner, så det var ikke vanskelig å sitte der helt til det stengte :p

Og i kveld er det tid for midnattspremiere på The Amazing Spider-Man med Karoline! Har aldri vært på midnattspremiere før, men tar med meg en Red Bull i tilfelle, men jeg har jo som regel ikke noe problem med å holde meg våken om natta :p

Men, over til denne ukens bilde som jeg ikke postet i går!

Dette bilde er tatt på Madam Tussaud’s i Hollywood, og er som dere kanskje kan se av voksfiguren av Audrey Hepburn og meg selv. Var her på ferie i 2010 med venninnen min Stine, og det ble mildt sagt tatt mye bilder der inne! Tror vi bokstaveligtalt poserte med absolutt alle voksfigurene som var der inne, og dette er altså bare en av de jeg tok bilde med!

PS: Bli med på min giveaway her hvor jeg gir bort Breakfast at Tiffany’s på DVD, samt en neglelakk og neglefil!

14 thoughts on “Ukens Bilde; uke 28!

  1. Fint ukens bilde:) Koselig med litt spontane turer og møte folk man ikke har sett på en stund:)

    SV;Har kost meg de dagene som har vært 🙂 Har dessverre ikke vært finvær oppe på årnes endog,men håper på godvær dagene fremover.:) Kanskje vi kan ta oss årets første lysdammen badetur?

    • Det er det, blir alt for lite av sånne på meg :p

      Lever fortsatt i håpet om finvær! 😀 Og ja, det kan vi sikkert få gjort 🙂 Selvom det sikkert ikke er badevær, så kan vi jo bare kose oss der og grille eller noe 🙂

  2. Stilig bilde! jeg har vært på Madame Tussauds i London, og tok bilde med ganske mange der….har et av Bon Jovi (tror jeg det er….) som ser utrolig levende ut!!

  3. Hehe så morsomt bilde da! Håper dere koste dere masse på premieren da!:) Den må jeg også se!
    Sv: Bøkene er en slags serie, men man henger greit nok med hvis man bare vil lese de bøkene man vil, men man bør ha lest den første uansett da:)

    • Takk 🙂 Og ja, det gjorde vi! Den anbefales virkelig å se på kino!!

      // Okay, da skal jeg få sjekket ut serien, men er i en skikkelig tørkeperiode hvis jeg kan kalle det det, med å få lest bøker :p

  4. SV;hehe, kanskje greit med noe nytt da:) Følt jeg trengte noe nytt og sjekket ut de:) Nå skal jeg hører gjennom deres første album:)
    //hehe, spilt 18 hull golf spill,bowling,bordtennis,pil & bue og sverdkamp ++. Merket det i går når jeg våknet:)

Legg igjen en kommentar

