Her kommer endelig en giveaway!

Har hatt tenkt til dette super lenge, å begynne å ha konkurranser. Men i første omgang blir det mer en giveaway hvor jeg har funnet frem noen fine saker å gi bort til en heldig leser!

Det du kan vinne er denne Breakfast at Tiffany’s DVDen, neglefil og Max Factor neglelakk! Breakfast at Tiffany’s er en udødelig klassiker (les min anmeldelse av den her), og siden jeg har to av den tenkte jeg å gi bort den ene.

Kommer til å bruke random.org til å plukke ut en vinner, og konkurransen varer frem til kl kl 2000 fredag 20 juli. Alt du trenger å gjøre er å like bloggen enten på Facebook her eller Bloglovin’ her (gjerne begge deler :D), og til slutt legge igjen en kommentar om at du vil være med!

6 thoughts on “Her kommer endelig en giveaway!

  1. Jeg vil være med. jeg liker deg på facebook og bloglovin´. Dessuten har jeg aldri sett Breakfast at Tiffany’s, og det er jo nesten en grunn i seg selv til at jeg burde vinne 🙂 hihi

Legg igjen en kommentar

