Endelig ferie!!

Woohoo, endelig er det ferie på meg også! Men store planene har jeg ikke, og tar egentlig det meste som det kommer. Var så opptatt på jobb i dag at jeg glemte helt å telle ned timene til jeg hadde ferie, men ikke med å jobbe, men med å diskutere og planlegge frem og tilbake med Karoline. Bestemte oss nemlig for å dra på to midnattspremierer på sommerens storfilmer, og den første er allerede tirsdag – The Amazing Spider-Man som jeg gledet meg til lenge! Men den andre filmen vi bestemte oss for er en film jeg har gledet meg til enda lengre, selvfølgelig, The Dark Knight Rises! Sistnevnte kommer jeg uten tvil til å se flere ganger, men det spørs om den slår The Dark Knight som jeg så fire ganger :p


^^ Lol, tror jeg har tatt bilde av alle de forskjellige plakatene jeg har sett rundt omkring :p

Ellers har jeg brukt fredagen min til å se på (en smertfull) Tour de France etappe, plante på verandaen (blant annen jordbær, namnam), og lagd middag. Hadde tenkt til å skrive Ukens Film etter det, men har fått litt vondt i nakken, og da er ikke PCen det beste stedet å oppholde seg….


(linket herifra)
^^ Dette må være det største kræsjet på lenge! Nesten halvparten av rytterne i Touren ramlet av sykkelen eller fikk den ødelagt i dette kaoset her!

Vil også komme med noen tips om konkurranser der ute: Karoline (Modeskog) gir bort både mascaraer, neglelakker og en nydelig ring her, og Nina C har strikket et mobiletui som skal gis bort her. Og jeg tenkte jeg skulle endelig slenge meg på konkurranse bølgen selv, så på søndag kommer det en liten konkurranse/giveaway her på bloggen!

 

10 thoughts on “Endelig ferie!!

  1. Herlig med fri fra jobben da:) Den velten ovenfor ser ikke god ut. Vært mye velt i år merker jeg. Takk for link ovenfor til giveawayen min:D
    SV;Aw,kjipt at du jobbet hele dagen. Men håper det kommer en lignende fin værs dag som på torsdag:)

  2. Ser så utrolig vondt ut å bli dratt inn i en sånn velt, huff.. Så deilig med ferie! Får bare håpe solen titer frem av og til også:) Hvis ikke er det bare å kose seg inne med god samvittighet, ikke det verste det heller;)

  3. Deilig med ferie da ^^ Er kjekt å ikke ha så mange konkrete planer og, bare ta ting som de kommer 🙂 Har faktisk ikke sett noen batmanfilmer i det hele tatt jeg :-O Eller… hvis jokern er i batmanfilmene, har jeg vel sett en som handlet om han 🙂 Så tror ikke jeg kommer til å se den på kino, men jeg kunne virkelig tenkt meg på spiderman, abraham lincoln og what to expect when expecting 😀

    • Det er helt sant! Ahh, da må du virkelig få sett Christopher Nolan sine! Jokeren er med i Batman filmene, ja, men det er jo flere forskjellige filmer og filmserier. Spiderman er virkelig til å anbefale! Den var utrolig i 3D! Har også lyst til å få med meg både Abraham Lincoln filmen og What to Expect When You’re Expecting 😉

Legg igjen en kommentar

