Happy 4th of July!

I dag har jeg gjort noe helt siden jeg sto opp. Var alene hjemme, så måtte stå opp for å gi Frøya mat, så syklet jeg en tur på våres nye-gamle treningssykkel, gikk en lang tur med Frøya, så på Tour de France, hadde en lang og etterlengtet samtale med Sina (Snina 4ever <3), før jeg og Pappa tok oss en tur til Lillestrøm for å se på den årlige 4th of July feiringen hvor det blir feiret med et gigantisk AmCar treff med mange fine amerikanske biler. Mustang❤ Og nå blir det litt latskap foran PCen før jeg ser på den nyeste Bachelorette episoden, er avhengig av dårlig reality shows :p

Noen fler som har feiret 4th of July?

14 thoughts on “Happy 4th of July!

  1. Feiret ikke 4th of july nei,men som marita sier ovenfor tenkte jeg «Nina feirer sikkert»,hihi:P
    Stilige bilder!
    SV;Samme her også:) Lana Del Rey er en flink sangerinne:D Hvis hun har en konsert i Norge i fremtiden må jeg komme meg på den eller kanskje vi kan dra med oss Hanne også:)

    • Det er absolutt en opplevelse å være i USA på 4th of July, men vi har mange flotte feiringer av dagen i Norge også🙂 Men tror nok ingen slår den jeg feiret i Washington D.C😉

Legg igjen en kommentar

