Hello July

Ble visst PC fri for meg de siste dagene. Ble liksom litt for vanskelig å bruke PC musa når kuttet på tommelen er inn mot musa. Nå har såret fått grodd litt så det funket i alle fall bedre i dag. Hadde noen små ærend hvis jeg kan kalle det det, å gjøre på internett i dag, og nå skal jeg snart begynne å se på årets Tour de France! Jobbet jo i går så fikk ikke med meg prologen.

I går kveld var jeg også på brettspill kveld hos Hanne sammen med Nina C. Og vi fikk prøvd ut Cranium spillet jeg kjøpte, og syntes det var skikkelig morsomt! Egentlig er det et lag spill for minst fire spillere, men vi fikk det til til slutt!

Og nå er det kun fire arbeidsdager igjen før jeg har ferie. Begynner å bli grådig lei å være fem dager på kafèen i uka, har tilogmed mareritt om kvelden, haha :p Da merker jeg at det er tid for sol og ferie snart!


(weheartit.com)

4 thoughts on “Hello July

  1. Var kjempe koselig i går med brettspill:) Vil prøve igjen cranium snart! Du får ta med det når du og hanne skal overnatte hos meg 🙂

    Du kan f.eks prøve å ta litt aloe vera på såret,så kanskje det gror fortere eller lindrer sårhet osv.

Legg igjen en kommentar

