Onsdag & torsdag

I går hadde jeg fri og da ble det Lillestrøm tur sammen med Nina C og Hanne som endte med at vi så 21 Jump Street på kino. Før det ble det litt småshopping på senteret (kjøpte Cranium brettspill, stilig strikk, gul strikkegenser og en neglelakk). Etter det bar det til Cafè Køh hvor igjen maten var skikkelig god. Blir kanskje våres nye stamkafè!

Og kan jo nevne at 21 Jump Street var latterlig morsom, og skriver om den i morgen!


(weheartit.com)

I dag var en skikkelig lang dag på jobb, og føltes uendelig, og det hele toppet seg da jeg greide å kutte meg noe helt sinnsykt på tommelen (som jeg forresten klemte i bildøra i går som også gjorde forferdelig vondt!). Jeg syntes i alle fall kuttet ser helt groteskt ut og det blødde i flere timer. Men alle jeg har pratet med har sagt at det ikke ser stort nok ut til å måtte sy, så da hører jeg vel på det. #kløne

8 thoughts on “Onsdag & torsdag

Legg igjen en kommentar

