Ny hårfarge :)

I dag etter jobb hadde jeg frisørtime for å farge og klippe håret. Satt nesten tre timer i frisørstolen, har ganske mye hår kan man si :p Hadde en svær ettervekst som måtte bort, og det ble igjen prøvd ut en ny farge. Håret er faktisk nesten helt svart, med både brunt og kanskje litt rødt i. Liker den ganske godt, skulle bare ønske jeg hadde litt farge på kroppen ved siden av. Men det skal snart forandre seg, har nemlig gått til innkjøp av min første self-tan som jeg venter på i posten. Og om ti dager har jeg ferie så da kanskje jeg faktisk har tid til å si hei til sola også!

Slenger med bilder av det nyfargede håret, sykt hvor stor forskjell det er med og uten blitz! Men den med blitz er nok nærmest sånn det ser ut. Og så bleik er jeg også :p

8 thoughts on “Ny hårfarge :)

Legg igjen en kommentar

