TV serie tips: Awkward

Hadde lenge hørt overraskende mye bra om denne MTV serien, og endelig fikk jeg satt meg ned å se på Awkward som hadde 12 episoder i sin første sesong. Den andre sesongen begynner på TV i USA 28 juni.

Awkward handler om den relativt usynlige 15-åringen Jenna som opplever å plutselig bli lagt merke til rundt på high school, men det er kun pga en ulykke som alle tror er et selvmordsforsøk. Midt oppi dette prøver hun å komme seg helskinnet gjennom alt annet man opplever på high school.


(weheartit.com)


(weheartit.com)


(weheartit.com)

MTV serier har ikke akkurat rykte på seg til å være de bedre seriene der ute, men Awkward ble en overraskende suksuss blant både publikum og kritikerne, og endte tilogmed opp på lister over de beste TV-seriene i 2011. Selv likte jeg den skikkelig godt, og det gikk ganske fort å komme gjennom de 12 episodene på 20 minutter. Dette er virkelig TV sin motpart til high school chick-flick filmer som Mean Girls og Easy A, og vil absolutt falle i smak hos de som setter pris på slike filmer. Jeg gleder meg i alle fall til neste sesong begynner!


(Alle bildene er © MTV)

Ser du på Awkward?

Dette innlegget ble publisert i TV og merket med . Bokmerk permalenken.

7 thoughts on “TV serie tips: Awkward

  1. SV;Syntes jeg også:) Etter mye prøving og feiling fikk jeg det til. Går ann å laste ned prøveversjonen og ha Photoshop gratis i 30 dager:)

Legg igjen en kommentar

