Byfest // Atle Pettersen konsert!

På fredag som var tok jeg og Hanne turen til Lillestrøm for å gå på Byfesten hvor det ble titting i bodene, tur på tivoli og konsert med Atle Pettersen. Var en skikkelig koselig dag som først startet med en tur på Cafè Køh som ingen av oss hadde vært på før. Maten var i alle fall skikkelig god, så dit vil jeg absolutt tilbake! Så bar det bort til det lille tivoliet som var satt opp hvor vi ble en god stund. Endte opp med at vi kjørte de store tekoppene to ganger, spiste sukkerspinn og jeg kjørte en awesome huske sak (som også er på Tusenfryd). Vektløs mange ganger var jeg også ❤

Mot slutten av kvelden var det konsert med Atle Pettersen på torget, og det var faktisk min tredje gang jeg så han live, haha. Men den gutten kan virkelig lage et show, og er fantastisk å se live!

12 thoughts on “Byfest // Atle Pettersen konsert!

Legg igjen en kommentar

