Handletur på nett!

Gikk nesten litt over styr med netthandelen på søndagskvelden, hadde liksom ikke noe bedre å gjøre. Nei da, det hadde samlet seg opp så mye jeg har hatt tenkt til å kjøpe, og det er jo mye gøyere å gå å vente på mye i postkassa. Blir jo julaften hver dag fremover :p


^^ Jeg greide å miste min øredobb (eller hva dette heter) så derfor måtte jeg kjøpe en ny en.


^^ Fikk litt lyst til å prøve en body chain selv, men har ikke likt noen av de jeg har sett i butikken (med kors… :/)


^^ Ramlet over denne herlige neglelakken som jeg falt pladask for, og som må prøves ut!


^^ Har hatt lyst på en lipstain/lipbalm lenge, og fant ut at jeg skulle prøve Tarte sin, men det var nesten umulig å velge farge!


^^ Fikk lyst på denne mascaraen når jeg så den i butikken, men fant den jo til en brøkdel av prisen på eBay, må tenke litt økonomisk også 😉


^^ Trengte en ny Batman t-skjorte ❤


^^ Trengte også en ny Blues Brothers t-skjorte ❤


^^ Og syntes denne var så søt, med en udødelig setning fra den fantastiske filmen Top Gun!

Alt er kjøpt på eBay, bortsett fra de to siste t-skjortene som jeg kjøpte på siden SandBoxThreads.com som jeg helt random ramlet over. Håper de passer og er gode i stoffet, for da kan det godt hende jeg klikker hjem noen flere, har alltid elsket graphic tees 😀

23 thoughts on “Handletur på nett!

  1. Stilige t-skjorter, kjøpte 6 selv i dag. 🙂

    sv: Du er gæren! Den var ikke amazing for fem flate øre. Bare skuff. Han kan jo være så mye gærnere …

    Det er vel en av grunnene til at jeg liker Nicholson sin. 😛

  2. Her var det mye fint. Likte veldig godt Batman-skjorta. Råtøff! 🙂
    Jeg saumfarer ofte eBay sjøl, men jeg har aldri bestilt noe derifra enda faktisk 🙂

Legg igjen en kommentar

