Ukens Bilde; uke 25!

I går handlet jeg alt for mye på nett! Hadde samlet seg masse jeg skulle ha bestilt og fant selvfølgelig noen impuls kjøp. Tror nesten jeg må lage et innlegg senere i kveld med alt det jeg har kjøpt 😀

Men først må jeg poste denne ukens bilde!

Dette bildet er av den franske pavilijongen i Epcot, Disney World, og det må være en av mine favoritt steder i parken (av forskjellige grunner, hehe). Ikke bare er det fine franske gutter å se på her, men det er utrolig koselig! Jeg liker de pavilijongene som har små bakgater og i denne finner man både et fransk bakeri, en parfymebutikk og et teater. Man kommer dessverre ikke bort til Eiffel tårnet, som så enkelt kunne vært gjort om til en attraksjon som det virkelige tårnet er. Men Frankrike er uansett et av mine favoritt land i Epcot!

4 thoughts on “Ukens Bilde; uke 25!

  1. Stemmer for et innlegg med hva du har kjøpt:P hehe.

    (psst: har du fått mailen min vedr. bloggportrettet? trenger noe bilder til innlegget. Kan jeg låne noen fra bloggen eller?)

Legg igjen en kommentar

