Mine nyeste innkjøp :D

Har kjøpt et par ting her og der de siste ukene som jeg har helt glemt å vise, men har til nå kun fått brukt de første, de to neglelakkene. Men håper de tre andre blir tatt i bruk snart!

 


^^ Merkelig nok så er den gule mer knæsj i virkeligheten og den rosa mindre knæsj… To farger jeg har hatt lyst på lenge i alle fall!


^^ Falt pladask for denne vesken på H&M!


^^ Endelig gikk jeg til innkjøp av et slikt skjerf, som jeg har vært in serious need of for alltid!


^^ Og til slutt denne perfekte, lange svarte kjolen! Skulle ønske den fantes i andre farger også, for synes det er så vanskelig å finne perfekte lange kjoler. Denne kommer forhåpentligvis til å bli brukt mye i sommer ❤

12 thoughts on “Mine nyeste innkjøp :D

  1. Så mange fine kjøp 🙂 Jeg elsker stjerneskjerf!! har et ekte Becksøndergaardskjerf, men har også kjøpt meg et på cubus…der hadde de faktisk noen fine 🙂

Legg igjen en kommentar

