Ukens bilde; uke 24!

Festen på lørdag var ganske kul den. Og i motsetning til julebordet ble jeg nesten litt deppa når bussen kom og det var på tide å dra hjem. Mye artige kostymer, og mange nye folk, det kjipe er at jeg så og si ikke husker noen av dem! Haha, når man møter nye mennesker er det uten tvil best å ikke drikke. Men det var uansett en ganske vellykket kveld, selvom gårsdagen ble kun brukt til å ligge i senga og se både Forrest Gump, Big Daddy, flere Pretty Little Liars episoder, og halve første sesongen av Awkward :p I dag var det jobb igjen, og fikk utrolig vondt i ryggen mot slutten av dagen. Håper det blir bedre til i morgen!

Men her kommer i alle fall denne ukens bilde!

 

Dette bildet kan nok de fleste gjette seg til hvor er tatt hen, nemlig på Hollywood Walk of Fame! Har gått på det kjente fortauet to ganger, og dette bilde er tatt fra den første turen dit i 2007. Hadde håpet jeg skulle ramle over akkurat denne stjerna her, for jeg har alltid vært en super stor fan av Mary-Kate & Ashley! Kan nok ikke si jeg er like ihugga fan i dag som jeg var for ti år siden, men de er fortsatt to av mine favoritt kjendiser!

9 thoughts on “Ukens bilde; uke 24!

  1. Kult bilde 🙂 Det er jo to flotte jenter da, og de har fått til mye! jeg synes fortsatt de er noen av de skjønneste ungene jeg har sett – som Michelle i Fullt hus!!

Legg igjen en kommentar

