Alltid koselig å få brev!

I forrige uke fikk jeg ikke bare et, men to kort fra andre siden av verden! Fikk mitt første brev fra mitt Plan fadderbarn og moren hennes som er fra Peru, så nå får jeg begynne å bli flinkere til å sende brev til dem. Er fortsatt litt lei meg for at det ikke er lov til å gi smågaver når man er fadder gjennom Plan… :/


^^ Må nok begynne å dra frem spanskkunnskapen igjen, for jeg skjønte så og si ikke noe av dette! Bra det følger med et noenlunde brev oversatt til engelsk :p

I tillegg til dette ramlet det også ned et kort fra min kjære eks-roommate Eunice fra Hong Kong! Savner virkelig den jenta, og det å bo sammen med henne. Vi fant på mye sprell og tull, både hjemme i leiligheten våres og ute i Disney parkene og alle andre turist attraksjoner i Orlando!


^^ Hun hadde visst tatt seg et besøk til Tibet!


^^ Eunice og meg på en av våres utallige turer til Magic Kingdom ❤

6 thoughts on “Alltid koselig å få brev!

  1. Alltid kos med brev:) Hadde et par brevvenner før,men nå har jeg helt glemt dem. Hadde også et fadder barn i Plan Norge,men så hadde jeg ikke råd lengere å gi 200 kr pr mnd.Men vil gjerne det en gang:) når jeg får god råd 😛 hehe

Legg igjen en kommentar

