Ukens bilde; uke 23!

Forrige uke begynte jeg å se på en TV-serie jeg ikke hadde fått med meg tidligere, nemlig Hart of Dixie som akkurat ble ferdig med sin første sesong i USA. En skikkelig søt og uhøytidlelig serie med fantastiske Rachel Bilson i spissen. I de siste dagene har jeg sett så mye på det at jeg tilogmed drømte om det i natt! Mitt nye OTP (one true pairing <3) er Zoe og Wade, hehe :p

Men anyway, over til denne ukens bilde!

I går kjente jeg virkelig G-krefter abstinenser! Selv ikke en artig helikopter tur greide å roe mine behov for et ordentlig adrenalin kick. Heldigvis er det bare et halvt år til jeg kjører denne herligheten her! Dette bildet er tatt i Universal Studios og er av berg-og dalbanen Rip, Ride, Rockit som åpnet det året jeg bodde der. En utrolig kul coaster hvor du velger din egen bakgrunnsmusikk for turen, pluss at den starter med å trekke deg opp 90 grader!

8 thoughts on “Ukens bilde; uke 23!

  1. Begynt å se på «hart of dixie» når den kom ut ,men så har jeg så innmari mye serier å se på at jeg satt den på vent. men gleder meg til å ta fatt på den igjen:)

Legg igjen en kommentar

