Flyshow på Kjeller!

I dag bar det av sted til Kjeller flyplass hvor det var det årlige flyshowet vi pleier å gå på. Som regel drar jeg og Henriette sammen med fedrene våres og kameratene deres, og det ble det i år også. Når vi først kom dit gikk vi i kø for å kjøre helikopter som var dagens høydepunkt for meg og Henriette, som vi hadde gledet oss til! Det var mye venting og opphold i flyvningen, så det tok en stund før vi endelig satt oss inn i helikopteret. Vi ble faktisk forlatt alene der inne i ti minutter eller noe, med nøkkelen og hele pakka, så når piloten kom tilbake spøkte han og lurte på hvorfor vi ikke hadde stukket av med helikopteret :p

Etter det var over fant vi en god plass å stå på, men jeg og Henriette ble fort rastløse. Så da vandret vi litt rundt og endte opp med å kjøre en simulator som var der. Den var ganske dårlig da, så bra jeg ikke måtte punge ut med så mye penger :p Etterhvert gikk vi tilbake til det gode utsiktspunktet våres, og ble der til showet var ferdig. Det var en artig dag, og har det alltid gøy med lille Henriette, som ikke er så liten lenger :p

14 thoughts on “Flyshow på Kjeller!

  1. Så utrolig kult! Jeg hadde opprinnelig tenkt å dra på flyshow selv i helga, men droppa det fordi jeg var så apatisk at jeg ikke klarte å gjøre noe i hele helgen. Tror jeg så flere sesonger av forskjellige TV-serier, men der stopper også minnet.

  2. Fine bilder! 🙂 Var der jo selv og tok masse bilder. Hadde litt lyst til å ta en heli-tur, men det ble det ikke til. Perhaps next time. Takker for kommentar på bloggen min 🙂

Legg igjen en kommentar

