Frøya & Me

I dag ble jeg med Mormor og hjalp henne med å plante på gravene til Oldemor og Morfar. Har aldri vært noe flink til hagearbeid og har i hvert fall ikke grønne fingre, men det var faktisk litt koselig å rydde opp og plante nye blomster. Det får meg til å ønske jeg hadde en hage jeg kunne lært meg hagearbeid i.

Vi tok også med oss Frøya, så da ble det naturligvis noen bilder!

Synes bildene hadde uvanlig freshe farger, jeg er jo ikke akkurat flink til å ta bilder, så jeg blir nesten litt sjokkert når jeg får noen bra :p Og btw, de siste to dagene har jeg tatt ett skikkelig hugg inn i filmene jeg skulle skrevet om, faktisk seks stykker inkludert The Avengers som jeg postet i går. Så nå blir det nok ikke mangel på filmanmeldelser fremover 😉

16 thoughts on “Frøya & Me

  1. Aw,flotte bilder av dere to:) Det er alltid fint å oppdage at man har tatt fine bilder,det noen ganger jeg tror jeg har tatt dårlig bilder,så ser jeg de på pcen og da er de litt bedre.hehe:)

    SV;Anbefaler det!:) Selvom boka er på nesten 300 sider går det fort unna,og hvis man liker «The Help» faller denne i smak også:)

  2. Hehe så søte bilder 🙂 det er ikke alltid så lett å ta bilde av disse hundene….hunden vår ser alltid vekk, så jeg må ta femti bilder ca før jeg får ett bra!!

  3. For noen herlige bilder av deg og Frøya. Nydelig hund altså 🙂 Syntes du skal ta den med hit engang om vi har spillkveld en gang til. Miley får vende seg til hunder snart 😛 hehe

Legg igjen en kommentar

