Ukens bilde; uke 22!

Føles jo ikke ut som mandag i dag, men det er det jo! Så da er det på tide med denne ukens bilde!

Dette er det nærmeste jeg har vært en hai uten noe glass i mellom! Bildet er tatt på Atlantis Resort i Bahamas, hvor man finner verdens største utendørs akvarium. Her er det alt fra sagfisker, rokker, barrakudaer og haier, og man kommer så nærme de at man kunne tatt på de! Bilde ovenfor er ikke zoomet inn, og jeg står virkelig så nærme en hai som er på listen over de Topp 10 mest farlige haier i verden!

8 thoughts on “Ukens bilde; uke 22!

  1. SV;Good:) Da kan jeg linke til din omtale! Hva synes du om Thor?😛 jeg likte den godt! Trodde først at black widow og Hawkeye hadde sin egne filmer,men der tok jeg feil.hehe:P Nå må vi få med oss “Men in black 3″:)

    • Likte Thor også, men følte nesten den ble litt for mye action-romantikk (er ikke blitt noe godt sammenslått ord for det). Ja, den må vi også få med seg. Det blir nesten litt for mye filmer kino fremover :p

Legg igjen en kommentar

