Lørdagskvelden :D

Hadde en super koselig kveld i går sammen med Stine, Kjersti og Trine (som jeg/vi ikke hadde sett på over to år!). Det ble til at vi nøt det fine været ute og grillet litt, samtidig som vi skravlet om alt og ingenting, og som alltid, mimret om det kuleste året i livet våres! ❤

Når jeg kom hjem satt jeg meg ned for å se på hele MGP (som jeg hadde tatt opp). Måtte nok ta i bruk en Red Bull for å holde meg våken, siden jeg sto jo opp relativt tidlig. Men den funket, og jeg så på det som om jeg så det live (greide heldigvis å unngå å finne ut hvem som vant før jeg satt meg ned å se det!). Det eneste jeg var fornøyd med på resultatlistene var at Sverige vant, for den var virkelig i en egen klasse! I grunn var jeg bare fornøyd ikke Russland vant!


(weheartit.com)

Fornøyd med at Sverige vant MGP?

4 thoughts on “Lørdagskvelden :D

    • Ja, kunne godt ha likt å sett Norge litt høyere opp! Men Sverige var i alle fall den beste sangen i min mening, og det er jo ikke alltid den beste sangen vinner!

  1. Høres ut som en fin lørdag!:) Syntes det var en velfortjent seier til Sverige!:) Kjipt at Norge kom på siste plass,men,men.hehe:P

    SV;Er kanskje ikke så mange som har hørt det pga den er i post-produksjon stadiet Spørs ikke om jeg laster den ned eller noe.

    • Det var det også! Hehe, ja det var det jo, og det kommer jeg aldri til å skjønne hvorfor. Men Sverige var jo den beste sangen uansett, og det er ikke alltid det skjer at den vinner!

Legg igjen en kommentar

